شعار  پمپ بنزین- پمپ بنزین علیه یک داور!

هواداران این تیم تبریزی چند بار علیه محسن بیاتی‌‎نیا مهاجم پیشین تیم فوتبال تراکتورسازی و مهاجم فعلی تیم مس شعار دادند و در دقیقه 34 بازی هم، زمانی که توپ در یک صحنه مشکوک به دست مدافع تیم مس کرمان برخورد کرد و داور دستور به ادامه بازی داد، اعتراض شدیدی به این تصمیم کردند

تماشاگران منتسب به تیم تراکتورسازی تبریز در حاشیه دیدار این تیم برابر مس کرمان در هفته نهم لیگ برتر، پس از اعلام ضربه پنالتی به سود تیم میهمان علیه فغانی داور این بازی شعار "پمپ بنزین - پمپ بنزین" سر دادند.

دیدار تیم‌های فوتبال تراکتورسازی تبریز و مس کرمان از هفته نهم رقابت‌های لیگ برتر در حالی جمعه شب با برتری 3 بر یک شاگردان قلعه‌نویی ورزشگاه یادگار امام (ره) تبریز به پایان رسید که باز هم تماشاگران منتسب به تیم تراکتورسازی علیه فدراسیون فوتبال و کمیته داوران شعار دادند.

در جریان این بازی هواداران تیم تراکتورسازی پس از اخراج امیرحسین صادقی علیه فدراسیون فوتبال، حسین عسگری و علیرضا فغانی شعار دادند. تماشاگران حاضر در ورزشگاه پس از اعلام پنالتی توسط داور به سود تیم مس کرمان هم با شعار "پمپ بنزین - پمپ بنزین" به وی هشدار دادند!

پس از اینکه فغانی برای دومین مرتبه برای تیم مس کرمان پنالتی گرفت، جو حاکم بر سکوها ملتهب‌تر شد و هواداران تیم تراکتورسازی پس از اعلام هر خطا از سوی فغانی به نفع تیم مس در هرنقطه از زمین، شعار "پنالتی - پنالتی" سر می‌دادند.

هواداران این تیم تبریزی چند بار علیه محسن بیاتی‌‎نیا مهاجم پیشین تیم فوتبال تراکتورسازی و مهاجم فعلی تیم مس شعار دادند و در دقیقه 34 بازی هم، زمانی که توپ در یک صحنه مشکوک به دست مدافع تیم مس کرمان برخورد کرد و داور دستور به ادامه بازی داد، اعتراض شدیدی به این تصمیم کردند.

این اتفاق در حالی رخ داد که دو هفته پیش و در پایان دیدار تیم‌های فوتبال تراکتورسازی تبریز و مس کرمان، حمید غمزه کمک داور این بازی که گل تراکتورسازی را مردود اعلام کرده بود، مدعی شده است که در یک پمپ بنزین در شهر تبریز مورد حمله قرار گرفته است.

منبع: مهر

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا